איך תדעו שחברת אחסון האתרים שלכם היא באמת טובה?

תוכן עיניינים

אחסון אתרים הוא שירות המספק לאתר אינטרנט את המרחב ורוחב הפס לאחסון דפי אינטרנט ותכנים. לרוב האנשים יש מושג מה זה אירוח אתרים אבל לא כולם יודעים איך למצוא את חברת אחסון אתרים הטובה ביותר עבור הצרכים שלהם.

זה יכול להיות קשה לדעת איזו חברת אחסון אתרים היא הטובה ביותר עבורך מכיוון שיש כל כך הרבה מארחים שונים בחוץ. ישנם גורמים רבים אשר נכנסים לבחירת המארח, כגון: מחיר, שירות לקוחות, אמינות, אבטחה, ערבויות זמן פעולה, מהירות ועוד.

חברת אחסון אתרים טובה צריכה להיות בעלת תכונות אלו:

  • רוחב פס ושטח דיסק בלתי מוגבל
  • מספר בלתי מוגבל של אתרים, חשבונות דואר אלקטרוני, חשבונות FTP ומסדי נתונים של MySQL לכל חשבון
  • תמיכת לקוחות 24/7 עם אפשרות צ'אט חי
  • רישום דומיין חינם כלול בתוכנית האירוח
  • בונה אתרים בחינם למתחילים

כאשר אנו מחפשים חברת אחסון אתרים, עלינו לחפש חברה בעלת שירות לקוחות טוב וזמן פעולה אמין.

כדאי גם לראות אם חברת אחסון האתרים שקופה לגבי המחירים שלה והתכונות שהיא מציעה. כמו כן, חשוב לברר האם לחברת אחסון אתרים יש מספר טלפון או כתובת אימייל שאיתה ניתן ליצור איתם קשר.

איך מגדירים חברת אחסון אתרים כטובה ואמינה?

חברת אחסון אתרים טובה ואמינה אם היא מספקת שירות אמין, איכותי ומהיר. המשמעות היא שלחברה יש זמן פעולה טוב, מציעה רוחב פס בלתי מוגבל ויש לה כמות גדולה של שטח אחסון.

הדבר הראשון שצריך לחפש בחברת אחסון אתרים מומלץ הוא באיזו תדירות השירות שלה נופל או שהשרתים שלה קורסים.

אם אתה מגלה שהם יורדים לעתים קרובות מדי, עליך לחפש מארח אחר עם זמן פעולה טוב יותר.

הדבר השני שצריך לחפש הוא כמה רוחב פס מציע המארח. אם תגלה שהמארח מציע רק רוחב פס מוגבל, האתר שלך ייטען לאט או שהוא לא יוכל להתמודד עם כמויות גדולות של תעבורה.

הדבר השלישי שצריך לחפש הוא כמה שטח אחסון מציע המארח.

אם המארח מספק רק שטח אחסון מוגבל אז שלך יתמלא במהירות, ולא תוכל להוסיף תוכן חדש. חברת אחסון אתרים טובה ואמינה אם היא מספקת שירות אמין, איכותי ומהיר.

המשמעות היא שלחברה יש זמן פעולה טוב, מציעה רוחב פס בלתי מוגבל ויש לה כמות גדולה של שטח אחסון.

האם אירוח משותף הוא אופציה טובה?

כשזה מגיע לבחירת חברת אחסון אתרים, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לברר איזה סוג של שירותי אחסון הם מציעים. ישנם שלושה סוגים של שירותי אירוח שאתה יכול לבחור מהם: אחסון משותף, אחסון VPS ושרתים ייעודיים.

אירוח משותף הוא האפשרות הפופולרית ביותר הזמינה עבור עסקים קטנים מכיוון שהיא מציעה עלות חודשית נמוכה עם שטח אחסון ורוחב פס מוגבלים.

עם זאת, אם העסק שלך גדל עם הזמן ואתר האינטרנט שלך הפך לפופולרי יותר, אז אולי כדאי לשקול לשדרג את השירות שלך ל-VPS או לשרתים ייעודיים.

הדבר הבא שעלינו לקחת בחשבון בבחירת חברת אחסון אתרים הוא האמינות שלהם. חשוב לנו לדעת עד כמה השרתים של החברה אמינים ואיך מהימנים שהם.

אנחנו צריכים לדעת שהאתר שלנו יהיה זמין ולא ייפול כשאנחנו הכי צריכים אותו. השוואת נתונים סטטיסטיים של אמינות היא קשה מכיוון שלחברות אחסון אתרים שונות יש אחוזי זמן פעולה שונים עבור ימים, שבועות, חודשים מסוימים וכו', כך שחשוב לבצע מחקר משלך גם כן. כמה דברים שאתה יכול לעשות הם לחפש את זה של החברה

עשוי לעניין אותך: