אפליקציית הכביסה שתעשה לכם חיים קלים

תוכן עיניינים

אני בדרך כלל עושה את הכביסה שלי במכבסה כי אני אוהב לבלות עם החברים שלי ולהתעדכן ברכילות. אבל עכשיו יש אפליקציה חדשה בשם kvisi שעושה לך את הכביסה. אתה אפילו יכול לתאם איסוף עבור זה!

זה לא רק על הנוחות וחיסכון בזמן, זה גם על הבאת כל שירותי הכביסה הטובים ביותר לביתך.

Kvisi היא חברת שירותי כביסה ישראלית. השירות מהם כולל איסוף ומשלוח, בתשלום קטן. קוויסי מספקת מגוון רחב של שירותים הכוללים כביסה, ייבוש וקיפול בגדים.

אתה יכול להזמין משבצת דרך האפליקציה או על ידי התקשרות ישירה אליהם. המחירים נוחים והבגדים יגיעו עד פתח ביתכם.

כביסה היא מטלה מעצבנת עבור רוב האנשים. Kvisi, סטארטאפ תל אביבי, יצר אפליקציה שתעשה עבורכם את הכביסה.

Kvisi היא שירותי מכבסה בתל אביב המעביר בגדים טריים עד דלת הבית. קוויסי עושה את כל העבודה המלוכלכת בשבילך!
עם כמה הקשות בטלפון שלך, השירות שלהם יכול להתמודד עם כל צרכי שטיפת הבגדים שלך. ממיון הצבעים ועד בחירת מחזור וזמן הכביסה, Kvisi יכול לעשות הכל!

שירותי כביסה מוצעים לבתים בתל אביב לפי שעה או יום. הם מציעים שירותי שטיפת בגדים ושירותי ניקוי יבש, כמו גם אפשרויות אחרות כמו גיהוץ וקיפול. המחירים מתחילים ב-30 ש״ח לשעה או $20 ש״ח ליום עם אפשרויות זולות יותר בהתאם

האם אתה מרגיש שאתה מבלה יותר מדי זמן בכביסה ובעבודות הבית? ובכן, יש פתרון בשבילך. כל שעליכם לעשות הוא למצוא חברה שתטפל בכביסה ובשאר המטלות ותעשה אותן עבורכם!

אפליקציה זו מספקת שירותי כביסה בתל אביב ומציעה גם שירותים נוספים כמו גיהוץ, ניקוי יבש, הסרת כתמים, טיפול בחיות מחמד, צחצוח נעליים, צחצוח רהיטים ועוד. זה פונה לאנשים שעסוקים במשימות היומיומיות שלהם או בלוחות הזמנים של העבודה.

כולנו יודעים כמה מייגע זה למצוא זמן לעשות כביסה. וכשסוף סוף מוצאים את הזמן, מבינים שחסר אבקת כביסה. Kvisi היא האפליקציה שפותרת לך את הבעיה על ידי משלוח הכביסה שלך עד פתח ביתך.

למה שמכונה "שירות הכביסה" בתל אביב, יש אפליקציה משלו לנייד. השם של האפליקציה הזו הוא Kvisi.

אפליקציית Kvisi היא פלטפורמה דיגיטלית לשירותי כביסה עד הבית. זה אומר שאתה יכול להזמין איסוף לבגדים המלוכלכים שלך ואז להחזיר אותם נקיים, מקופלים ומריחים טריים.

השירות הזה הושק רק בתל אביב, אבל יש לו כבר יותר מ-1,000 משתמשים – אז הגיע הזמן שתורידו אותו אם גם אתם גרים בתל אביב!