ארכיביון – שירות שכדאי לכם להכיר

תוכן עיניינים

זקוקים לשירותי גריסת נייר, סריקת מסמכים, או שמירת מסמכים? אם כך, אתם חייבים להכיר את שירותי ארכיביון – שיספקו את המענה המושלם לניהול המסמכים שלכם.

מחפשים מידע על שירותי שמירת מסמכים לפרטיים, או שירותי ארכיב לקהל העסקי, כמו מיפוי הארגון או ניהול מסמכי חברה והמידע הארגוני? המאמר הנוכחי הוא בדיוק בשבילכם, שכן נבין בו מהם שירותי ארכיב, אילו פתרונות הם מציעים לקהל הפרטי ולקהל העסקי, כמה שירותי שמירת מסמכים עולים פחות או יותר, ועוד.

מה הם שירותי ארכיב?

כשמדברים על שירותי ארכיב, בפן העסקי, מתכוונים למכלול שלם של שירותים הקשורים לניהול מידע ארגוני, כמו מיפוי הארגון ובניית עץ ארגון, הכנת נהלי עבודה קבועים ומסודרים אודות המסמכים שיש לשמור בכל מחלקה או אגף בארגון, ניתוח המידע הארגוני והצעת פתרונות ללקוח, וכן שמירת מסמכים וניהול מסמכי החברה והמידע הארגוני, על המדף בארכיון החברה. ואילו שירותי ארכיב לקהל הפרטי כוללים בעיקר שירותי השכרת מיכלים לאחסון מידע ומסמכים שונים.

שירותי ארכיביון לקהל הפרטי

אילו שירותי ארכיב מתאימים עבור אנשים פרטיים?
יש ברשותכם הרבה ניירת ומסמכים, כמו מחקרים, מגזינים, תמונות, או חומרי לימוד, או אולי כמות גדולה של חפצים, כמו תקליטים או קלטות, שאין לכם כבר מספיק מקום לאחסונם באופן נאות בביתכם? אם עניתם שכן, שירותי ארכיב ושמירת מסמכים זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי לפתור את הבעיה. זה מאפשר לכם לאחסן את המסמכים והניירת שלכם במקום בטוח, ולגשת אל המידע בקלות בכל עת, תוך כדי תשלום של עלות הוגנת.

כמה עולים שירותי שמירת מסמכים לקהל הפרטי?
רוצים לדעת מהו המחיר של שירותי שמירת מסמכים לאנשים פרטיים? אז ככה… גודל הארגז להשכרת שטחי אחסון למסמכים הוא סטנדרטי בכל העולם, ועומד על 30 סנטימטרים רוחב, 26 סנטימטרים גובה ו-39 סנטימטרים עומק. מה שאומר שהוא מספיק פחות או יותר לאחסון 4 קלסרי משרד גדולים, כאשר המחיר משתלם ביותר ונגיש לכל כיס. לרוב, עלות האחסנה של מיכל כזה לשנה מסתכמת בכמה עשרות שקלים בודדים כולל מע"מ, בדרך כלל בהתחייבות לשנה.

שירותי ארכיב לקהל הפרטי

אילו שירותי ארכיביון קיימים לקהל העסקי?
מעטפת מלאה של שירותי ארכיב ללקוחות עסקיים כוללת ניהול מידע ארגוני על סוגיו השונים, כולל מיפוי ארגוני, צילום וסריקת מסמכים, איסוף ואחסון ניירת ומסמכים בכספות מאובטחות וממוגנות, וגניזת מסמכים שאין בהם צורך יותר, ומחזורם – בהתאם להנחיות בפרוטוקול העבודה שנקבע. שירותים נוספים הם: אחסון קלטות גיבוי, שירותי גיבוי מוצפנים בחוות שרתים, התקנת תוכנות לניהול רשימות, הצעת מוצרי אריזה ותיוק ועוד.

כמה עולים שירותי ארכיב לקהל העסקי?
ישנם כל מיני שירותי ארכיביון שונים ומגוונים המיועדים לקהל העסקי. ולכן, מקוצר היריעה, לא נוכל לסקור את המחירים של כולם במסגרת מאמר זה. במיוחד בהתחשב בעובדה שהמחירים גם תלויים בפרמטרים המשתנים בין לקוחות, כמו היקף ההזמנה ומספר השירותים השונים שאתם מזמינים מאותה חברה.
מה שכן, אפשר לומר שבדרך כלל ככל שתשכירו יותר מקומות אחסון, ואם תזמינו מחברת הארכיביון יותר שירותים משלימים שונים – כך תקבלו מחיר טוב יותר, על ידי הצעה משתלמת או הנחה במחיר.