ביובית – מתי באמת צריך אותה?

תוכן עיניינים

קרה לכם פעם שהשירותים נסתמו לכם בבית וכל מה שהיה באסלה צף ועלה ואולי אפילו גלש? "זכיתם" שהאמבטיה שלכם תיסתם ולא הצלחתם להוריד בה את המים? סביר להניח שזה קרה לכם כמו שזה קרה לכל אחד מתישהו בחיים.

סתימה בבית במערכת הביוב היא ממש לא נעימה. היא יכולה להיות מטרידה ולהפריע לאיכות החיים, היא יכולה להיות מסריחה עד כדי אי יכולת להישאר בבית. בחלק מהמקרים תצליחו לפתור את הבעיה לבד וברוב המקרים, תצטרכו אינסטלטור שיבוא, יפתח את הסתימה ויחזיר את החיים שלכם למסלולם.

אבל מה אם הסתימה מתרחשת בקו של צינור ביוב? מה אם הביוב עולה על גדותיו? מה עושים עם בורות ניקוז של חומרים שונים? בשביל זה יש ביובית, רכב ייעודי שאמור לתת את המענה הדרוש במקרים מעין אלו. 

קצת על הביובית

נעים מאוד – הביובית, שם לא ממש סקסי אבל בהחלט מצביע על השימושים. ביוביות קיימות כבר משנות ה-70 של המאה הקודמת, והן עושות את העבודה בכל מה שנוגע לפתיחת סתימות בביובים איפה שבני אדם לא יכולים לעשות את זה עם הידיים.

זהו רכב ייעודי עליו יש מיכל וצינור שאיבה, כמו גם צינור שטיפה שאמור לנקות בלחץ חזק את כל מה שהצטבר וגורם לחסימה. ביובית בצפון כמו בכל מקום אחר תהיה זו שתתמודד עם מה שיש בבור הביוב, ומה שינוקז בה ירוקן במקום המיועד לו. פעם בתחילת הדרך, היה צורך בשתי משאיות. על האחת היה צינור יניקה ועל השנייה היה צינור שטיפה, מה שהיה מייקר את עלות העבודה והופך אותה למסורבלת יותר. היום שיש את הביוביות, הכול מתקיים ברכב אחד. 

הביוביות החדשניות

עולם הביוביות הולך ומשתכלל כל הזמן מה שהופך את הפעולה ליעילה יותר ולכזו שעושה את העבודה לזמן ארוך יותר. היום יש ביוביות שיש עליהן סיב אופטי עם מצלמה, כזה שאפשר להחדיר לתוך מערכת הביוב ולראות איפה יש בעיה ואיך להתמקד בה. לא פעם אלו מוצרי היגיינה שמצטברים, שומן שמתקשה על דופן הצינור, חפץ כלשהוא שגורם לחסימה, ענפים שצומחים או כל דבר אחר. עם צילום פנימי אפשר להגיע אליהם בקלות רבה יותר ולתת את המענה הדרוש. 

הביוב החדשניות מאופיינות גם בגדלים שונים. גם הן היו משאיות גדולות מה שהיה מקשה על ההגעה לכל מקום, והיום יש ביוביות ייעודיות שנותנות מענה גם במתארים מסובכים. כך לדוגמא בחניונים או בפירי מעליות שהגישה אליהן מורכבת, ביובית נמוכה יכולה לעשות את העבודה מצוין. היום אפשר להגיע עם ביובית כמעט לכל בור ביוב בכל מקום שהוא, מה שמאפשר עבודה איכותית יותר ומהירה יותר וחזרה של כל מי שמסביב לשגרה כמה שיותר מהר.

ביובית – שימושים נוספים

ביוביות בצפון כמו בכל מקום אחר הן אם כן משאיות שייעודן המקורי הוא פתיחת סתימות ושטיפת ושאיבת צנרת ביוב. אבל מעצם היותן משאיות עם צינורות שאיבה ושטיפה, ניתן לעשות בהן שימוש גם למטרות אחרות.

כך לדוגמא שאיבת בורורת ספיגה כמו גם בורות רקב מתבצעת על ידן, הפרדת שמן מינרלי כמו גם שומן בכלל, שאיבת שירותים כימיים, שאיבת הצפון מי שופכין ושאיבת נוזלים באופן כללי, כשהם מצטברים בכמויות גדולות וכשהם מפריעים להתנהלות התקינה של העוברים ושבים כמו גם התושבים באזור. ביובית עושה עבודה מצוינת ועושה את זה באיכות גבוהה, והכי חשוב, היא עושה את זה במהירות בעיקר אם יש מישהו עם ניסיון שמתפעל אותה.

בחירת החברה הנכונה

אם אתם צריכים ביובית לכל מטרה שהיא, בין אם זו הצפה בחניון שאתם מנהלים ובין אם לשאיבת שירותים כימיים שנמצאים באירוע שאתם מפיקים או אם בשביל לפתוח סתימה בקו הביוב שלכם, אתם צריכים לבחור חברה מקצועית ואיכותית שתעשה לכם עבודה לא פחות ממעולה. אתם לא יכולים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, לא יכולים לקחת את הסיכון ובטח לא תירצו שבסיום העבודה הבעיה לא תפתר במלואה.

בחירה בחברה מקצועית כמו חברת טביב, תבטיח לכם שקט ועבודה באיכות גבוהה. בבואכם לבחור את החברה הנכונה בשבילכם יש כמה דברים שכדאי שתשימו אליהם לה:

  • ניסיון – הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא הניסיון של החברה. כמה זמן היא פועלת בתחום ולמי היא נתנה שירותים. הניסיון לא פעם עושה את ההבדל בין חברה בינונית שהעבודה שלה דורשת שיפורים ובין חברה מקצועית שבאה לעשות את עבודתה ולפתור את הבעיה במלואה.
  • לקוחות מרוצים – חברה רצינית ועם ניסיון היא בעלת רזומה עשיר של אין ספור לקוחות מרוצים. הלקוחות הללו יעידו על החברה וניתן להגיע אליהם ולברר איתם על השירות.
  • אחריות – חברה מקצועית תספק אחריות על העבודה שלה ככה שתוכלו להיות רגועים לזמן ארוך.
  • רישיונות והיתרים – חשוב לברר שהחברה מחזיקה בכל ההיתרים הרלוונטיים לביצוע עבודות מעין אלו.

חברת טביב מציעה לכם את כל אלו כמו גם שירות לקוחות מדהים, ואתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבל את כל המידע שאתם צריכים!