דלתות הכניסה שלנו עם פרטים יפים, בנייה עמידה ויעילות אנרגטית מוכחת הן הדרך האידיאלית לעצב מחדש את הבית מבחוץ. דלתות הכניסה של תומפסון קריק (r) חסכוניות באנרגיה ועוזרות להפחית את חשבונות החשמל ולשמור על טמפרטורה נוחה בבית כל השנה. תגלו שהדלת החדשה שלך קלה לשימוש, מספקת כניסה מאובטחת, עוזרת לשמור על האוויר החיצוני בתוך הבית ומגבירה את יעילות האנרגיה שלך.

בין אם אתה מחפש דלת כניסה אלגנטית

דלת זכוכית אומנותית או קצף זכוכית או יעילות אנרגטית מקסימלית, אנחנו כאן בשבילך. עם הדלת החיצונית מתוך המלאי שלנו אתה מעניק נופך של אישיות לדלת הצדדית או האחורית של הדירה. עם מגוון אפשרויות סגנון, אנו מסוגלים ליצור דלת כניסה ייחודית לבית שלך.

אם אתה מתכנן לבנות בית חדש

תהיה לך ההזדמנות המושלמת לבחור את הדלת החיצונית שאתה רוצה. בחירת דלת חוץ כרוכה בגורמים כגון בחירת הסוג המתאים ביותר לטעמכם ולסגנון החיים שלכם. עם כל כך הרבה שילובים של סגנונות וחומרים, אתה יכול לעצב את הדלתות הקדמיות והחיצוניות שלך כך שיתאימו לך ולסגנון האדריכלי של הבית שלך ובסוף שבוע פשוט. בחירת דלת הכניסה הנכונה חשובה מסיבות רבות.

דלת הכניסה שלך

היא אחד הדברים הראשונים שאנשים רואים חברים, בני משפחה ומבקרים כשהם מגיעים לביתך. על ידי בחירת הדלת החיצונית הנכונה, תוכל לקחת את הבית שלך לשלב הבא, דלת הכניסה שלנו היא גם אחד הדברים הראשונים שאורח רואה כשהם מבקרים. דלת כניסה היא דלת המשמשת להרחיק רעש, מזג אוויר, טיפה ואור הרחק מהבית, הן בפנים והן בחוץ.

אם חסר בבית אחת מתכונות האבטחה החשובות האלה

הקפד להוסיף אותו לחבילת הדלת החלופית שלך. צירי הדלתות החיצוניות שלנו, ידיות מוכנות ותפסים מתאימים לאבזרי דלתות סטנדרטיים, פסי מזג אוויר, סחיפות סף מתכווננות ללוחות ולוחות פנים עם אופציות בנייה אופציונליות. ליתר ביטחון, תוכלו להזמין דלתות וילון מפיברגלס עם מערכת נעילה תלת נקודתית המותקנת במפעל, המהדקת סוגרי מתכת לליבה מצופה פלדה.

דלתות הכניסה הטובות ביותר מפיברגלס עשויות מאותה משפחה של פולימרים מחוזקים מפיברגלס המשמשים בייצור מטוסים

גלשנים וקורבטות ואינם מתעקמים, נרקבים, מתכווצים או מתנפחים כמו דלתות עץ ובעלי עמידות מעולה בפני חרקים ו אֵשׁ. לאור השיפורים האסתטיים ותגי המחיר הנמוכים ממה שהיית משלם היום עבור דלת עץ דומה, הם הפכו ליריבה לגיטימית. למרות שאתה יכול לצפות ליעילות יוצאת דופן מדלתות כניסה ומטפלות בענף, המספקות בידוד טוב יותר לקירות רבים ובעלות דירוג R של 15.1, ללא קשר להעדפתך.

דלתות רבות עשויות מתכת או פיברגלס

אך מרבית בוני הבית והעוסקים בעבודה מותאמת אישית מעדיפים עץ אמיתי ואיכותי וכאשר בטיחות עדיפות, דלתות כניסה מפלדה הן הנפוצות ביותר מכיוון שהן נוטות להיות בטוחות יותר מאפשרויות אחרות. זמין. השלב הבא הוא להחליט אם אתה מעדיף דלת אם מדובר בדלת צלחת או דלת ממוסגרת מראש או וילון. פיברגלס היא האלטרנטיבה הטובה ביותר לדלתות עץ מכיוון שהיא מבודדת היטב וזמינה במרקמים וצבעים שונים שיתאימו לחזית הבית שלכם. אם אתה רוצה מראה עץ אותנטי, דלתות מעור מתכת לא יערערו על הריאליזם של פיברגלס.

חברות אלה מציעות גם טרנסומים

פנסי צד וזכוכית דקורטיבית להשלמת דלת הפיברגלס שלך. בעוד שרוב דלתות החוץ בנויות מעץ, דלתות חוץ מודרניות יכולות להיות עשויות ממגוון חומרים המשפיעים על בטיחות, עמידות ומראה. להום דיפו יש את הדלת החיצונית המושלמת להשלמת סגנון הבית שלכם.

מדלתות כניסה

דלתות אבטחה, דלתות סערה, דלתות כלבים, דלתות פטיו, דלתות אבטחה, דלתות חבטות ודלתות כניסה תמצא את מה שאתה צריך. דלתות מורשת פיברגלס מציעות סגנון קלאסי, גרגר עץ אמיתי, עמידות ובטיחות בפיברגלס. אנו מתקינים דלתות כניסה לתעשיית משק הבית ונותנים לך את האפשרות לבחור בין מערכות כניסה מפלדת HGI או דלתות כניסה של HGI FiberStar.

ליבה פנימית מבודדת עם קצף פוליאוריטן ידידותי לסביבה (r)

פי ארבע יותר מאשר דלתות עץ. בנוי עם פרופיל ועור עמוקים יותר, ממדים עבים יותר וקווי צל ברורים יותר המשחזרים את המראה והמרקם של דלת עץ אמיתית. Factory Prehung מבטיח שדלת הכניסה הכפרית Alder Prehung הכפרית שלך תביא שנים של שיפור לביתך.

דלתות כניסה מפיברגלס

עץ ופלדה מבית סימפסון, תרמה טרו, ג'לד וון ועוד. דלתות סערה לא רק עוזרות לבודד את הבית ולספק רמת אבטחה נוספת, אלא יש להן גם הגנה של לוח זכוכית המסייע להאריך את חיי משטחי הדלת החיצונית. בעת החלפת דלת קיימת, עליך לדעת את גודל הדלת החיצונית שלך לפני שתלחץ על ההדק על דלת חדשה.

דלת ישנה ומכוערת יכולה לערער את ערך הבית שלך

ולגרום לו להיראות לא מסודר וסכנה לדלת הכניסה שלך. את רוב ההשקעה בבית ניתן להשיב על ידי מכירת הבית שלך. סוכני נדל"ן מדווחים כי איכות ומראה דלת הכניסה מתואמים ישירות עם היכולת למכור את ביתכם.לוח פיברגלס עבה מרובד, מעוצב בעבודת יד ויצוק כמו דלת עץ אמיתית עם מכבש ואקום. פריימר וצבע את העור החלק של דלת הפיברגלס בצבע מפעל לבחירתך, או תחל אותו עם הצבע החיצוני האיכותי ביותר שתוכל לקבל עבור דלת עץ.

אם אתה מחפש דלת כניסה חדשה ויפה המשמשת את מוקד הבית שלך או אם כבר בבעלותך אחת מדלתות הכניסה שלנו ואתה זקוק לחלקי חילוף, סוחרי Clopay (r) שלנו ישמחו לעזור אתה.