כלי בית שפשוט וואו!

תוכן עיניינים

עיצבנו, התאמנו ובחרנו את הבית המושלם. בין לבין, בחרנו את מטבח החלומות שלנו.

אז אחרי שיצרנו את המראה הרצוי והאווירה החמימה והנעימה בבית, עיצבנו לפי ראות עינינו, התאמנו את הרהיטים הפרקטיים ביותר לצד העיצוב ההולם – כל מה שנשאר לנו הוא להוסיף את כלי הבית והמטבח הנכונים.

כלי הבית המגיעים בעיצוב הנכון ומוצבים במיקום הנכון בבית, יכולים להפוך לפריט דקורטיבי לכל דבר, ולא רק לפריט מגושם ולא אסתטי כבעבר.

מוכנים למצעד כלי הבית הנבחרים שלנו? היכון, הכן, עצב!

כלי בית ומטבח

עיצוב הבית באמצעות כלי בית ומטבח עשוי לעזור לכם להגיע להתאמה המושלמת בבית, הכוללת גם את העיצוב וגם את הנוחות שאתם זקוקים לה בביתכם.

כלי בית פופולריים במיוחד אלו הם כלי בית הנותנים תוספת נעימה לחלל המטבח. מדובר במפות שולחן נעימות, אביזרי מטבח שהופכים את החיים ואת הבישול לקלים יותר ולו בכמה דקות, ושלל אביזרים נוספים שהגיעו אל העולם במטרה לשבור את החזות הבנאלית של כלי הבית.

חנויות כלי הבית השונות מציעות שלל כלי בית ומטבח. חלקן מציעות כלי בית זול בעוד אחרות מציעות כלי בית אונליין, אך חלקן שוכחות את המטרה שלשמן התכנסנו כאן: לעלות את הבית מדרגה!

לא עוד כלי בית בנאליים, משעממים ונטולי סגנון. העולם החדש של כלי הבית מציע מוצרים ייחודיים, מלאי סגנון, המתאימים לסגנונות עיצוב ייחודים וחדשניים.

בין אם אתם מעוניינים למצוא כלי בית בזול אך לשמור על הסטייל, ובין אם אתם מעוניינים לבצע רכישה מרוכזת של כלי בית אונליין, באתר פוקס-הום תוכלו למצוא מבחר עצום של מוצרים במגוון סגנונות כה רחב, שלא תצליחו לבחור אילו הכי אהבתם.

סל קש: מרובע, מלבני או עגול?

עיצוב הבוהו שיק נכנס לחיינו בשנים האחרונות בחוצפה כיפית ובלי להתנצל. סגנון עיצוב הבוהו שיק חוזר אלינו הישר משנות השישים, ומשתלט על בתים וסגנונות עיצוב שונים בכל רחבי העולם.

אך בעיקר בישראל, עיצוב הבוהו בולט יותר ויותר ככל שעובר המן. מה גורם לישראלים לאהוב אותו כל כך? אולי זו החמימות שהוא משדר, או העובדה שהוא מלא שיק או פשוט שהוא לא מתנצל על מי שהוא.

עיצוב הבוהו שיק מאופיין באלמנטים טבעיים, כמו חפצים ורהיטים מעץ, חפצי נוי וצמחים. חלק מהחפצים הבולטים ביותר שנעשה בהם שימוש בעולם הבוהו שיק אלו הם סלי הקש הקלועים.

סלי הקש משלבים את שני העולמות; הם מציעים פרקטיות, מתאימים לאחסון ומשתלבים בקלות בכל חדר בבית. מעבר ליעילות שלהם, סלי הקש מאפשרים לכם לתת את הטאצ' האישי עד להגעה לעיצוב המושלם, בדיוק לפי הטעם שלכם.

באתר שלנו תוכלו למצוא סלי קש במגוון סגנונות, סוגים וגדלים. החל מסלי קש עגולים ועד מלבניים, סלי קש קלועים, לאחסון של פריטים רבים – החל מכלי בית ומטבח ועד למגזינים ושמיכות.

כלי פורצלן

הם עדינים, יוקרתיים והפכו לסמל סטטוס: איך הגיעו כלי הפורצלן אל חיינו, והאם הם מתכוונים להישאר?

סט פורצלן, וודאי שמעתם את צירוף המילים הזה, אם לא במשפחה שלכם אז באחרת. יש משהו בקיומו של הסט הזה בבית שיוצר תחושה חגיגית. אצל משפחות רבות, זהו "הסט החגיגי", זה שמשתמשים בו באירועים מיוחדים, בחגים או בשבתות.

כלי בית ומטבח מפורצלן זכו לסטטוס היוקרתי שלהם בזכות ולא בחסד; אפשר להגיד שהם מהווים את הפתרון הנוח והטוב ביותר לשימוש בטמפרטורות גבוהות בעת הבישול, בשימוש בתנור או במיקרוגל. הסיבה לכך היא שהם עמידים לחום ומסוגלים לשמור על הטעמים בעת החימום בצורה הטובה ביותר.

מעבר ליעילות של כלי הפורצלן, אין ספק בכך שהם משדרים יוקרתיות בעת ההגשה. כלי בית ומטבח מפורצלן הם סמל לאסתטיות, עיצוב טרנדי והם מכניסים טוויסט לכל שולחן אירוח שהם מגיעים אליו.

באתר פוקס הום תוכלו למצוא מגוון מוצרים העשויים פורצלן. אחד המוצרים הפופולריים ביותר זהו כלי הגשה מלבני עשוי פורצלן, בצבעי שחור-לבן. הכלי מעוצב באופן אבסטרקטי באיורי פנים עדינים, שהאורחים שלכם לא יוכלו לשכוח.

ניתן למצוא כלים נוספים עשויי פורצלן הנמצאים באתר, כמו סדרת צלחות פורצלן איכותי בעיצוב מודרני ונקי. סדרת הצלחות מעוצבת בגוון אפרפר, מעוטרת בשולי הכלי ומתאימה ככפפה ליד לכלי ההגשה מאותה הסדרה. סדרת הפורצלן כוללת קערית מרק, צלחות במגוון גדלים וכלי הגשה משלימים נוספים בהתאמה אישית.

לשדרג את הבית בקלות

היום כבר לא מסובך לשדרג את הבית והמטבח. המבחר העצום של האקססוריז וכלי הבית הקיים בשוק, מציע פתרון קל ונעים לעין לכל מי שרק חפץ בהם.

הפריטים המיושנים מפנים את מקומם לכלי בית חדשניים, מודרניים ודקורטיביים. בעוד כלי הבית שאנו מכירים מהעבר שימשו לצרכים פרקטיים ותו לא, כיום אין ספק בכך שכלי הבית החל מהפריטים הפשוטים ביותר, מעניקים תפנית ייחודית בעיצוב חדש ומודרני לכל חלל שהם נכנסים אליו.

לשדרוג הבית בקלות באמצעות כלי בית בעיצוב חדשני, מוזמנים לקטלוג שלנו.